Aby efektywnie wprowadzać zmiany warto całościowo spojrzeć na hotel.

_ 
Dzięki metodzie GE (Guest Experience) otrzymujemy pełen obraz doświadczeń gościa.

Poznaj rzeczywiste potrzeb gości, również te niewypowiedziane.
_

Szkolenie GE

Czym jest Guest Experience?

krok 1 - rozmowa z zespołem1. KROK – Jak jest?

Porozmawiamy z osobami odpowiedzialnymi za komunikację marketingową. Wykonamy audyt strony internetowej oraz wcielimy się w rolę gościa. Wykonamy analizę Twojej konkurencji. Przeprowadzimy badanie satysfakcji, lojalności i wizerunku firrmy wśród pracowników.

Dowiesz się:

  • na ile pracownicy są zadowoleni z pracy i lojalni wobec Ciebie,
  • jakich szkoleń potrzebują,
  • jak pracownicy widzą Twój hotel i…
  • co o nim mówią.

A także:

  • poznasz swoje słabe i mocne strony w porównaniu z konkurencją,
  • zobaczysz jakie robisz pierwsze wrażenie – na stronie www, przez telefon, przy recepcji,
  • poznasz błędy jakie popełniasz.

Te informacje posłużą do stworzenia spójnej komunikacji marketingowej hotelu.

Czy wiesz, że …
Pracownik zadowolony ze współpracy z hotelarzem spontanicznie rekomenduje swoje miejsce pracy, a także przekazuje to (werbalnie i niewerbalnie) klientom.

 

2 krok2. KROK – Co zmienić?

Przeprowadzimy badanie i porozmawiamy z klientami
Pokażemy jak Twój hotel postrzega klient – co mu się podoba, a co przeszkadza, również w odniesieniu do Twojej konkurencji.

 

Dowiesz się:

  • jak goście widzą Twój hotel,
  • co o nim mówią i myślą,
  • jakie są rzeczywiste potrzeby gości, czego im brakuje,
  • co ich zniechęca a co zachęca,
  • jaki obraz hotelu pozostaje w głowie klienta,
  • jak wypadasz na tle konkurencji.

A także:

  • zobaczysz czy Twoje usługi są adekwatne do potrzeb i oczekiwań,
  • dowiesz się co możesz udoskonalić, co wprowadzić, a co wyrzucić.
  • uzyskasz informację czy strategia marketingowa hotelu jest spójna.

Da nam to podstawę do stworzenia spójnej i adekwatnej do potrzeb klientów komunikacji marketingowej.

Pamiętaj, że im więcej sprzeczności w wizerunku hotelu tym większa niechęć klientów do przyjazdu. Klient lubi jasne i spójne komunikaty.

Klienci mówią o swoich potrzebach. Ty spełniaj te, o których myślą.

Czy wiesz, że …
Klienci przywiązują większą wagę do sposobu rozwiązania problemu przez hotelarza niż do samego problemu.

 

3 krok3. KROK – Jak wdrożyć?

Uzyskamy pełen obraz doświadczeń gości (Guest Experience). Przeanalizujemy wszystkie informacje i zarekomendujemy najlepsze rozwiązania. Stworzymy spójny plan i przedstawimy poszczególne kroki. Skorzystamy z metody Design Thinking.

Design Thinking  to kreatywna metoda rozwiązywania problemów, generowania pomysłów i tworzenia innowacji,
które odpowiadają na rzeczywiste potrzeby gości.

Dowiesz się:

  • jak w pełni rozumieć potrzeby klientów,
  • jak na nie adekwatnie odpowiadać,
  • jak utrzymać te zasady w przyszłości.

A także:

  • otrzymasz spójny plan usprawnień w hotelu, w podziale na poszczególne kroki, w obszarach, dotyczących:
    • rozwoju i komunikacji z pracownikami,
    • usprawnienia i doskonalenia usług dla klientów, w oparciu o ich realne potrzeby,
    • podniesienia jakości obsługi klientów,
    • uspójnienia i poprawy komunikacji marketingowej na linii hotel – klient (również online),
    • podniesienia konkurencyjności w branży hotelarskiej,
  • otrzymasz nasze wsparcie podczas wdrażania projekt,
  • poznasz zasady efektywnej współpracy grupowej.
  • rozwiniesz swoją kreatywność,
  • rozwiniesz umiejętność szukania innowacyjnych rozwiązań.

Czy wiesz, że …
Z metody Design Thinking skorzystali liderzy biznesu pracujący m.in. w IKEA, Apple czy P&G.

 

Co daje udział w projekcie?

warsztaty dla hoteli foto

  • spójną komunikację hotelu
    (ze strony pracowników, klientów, marketingu),
  • dostosowanie swoich usług do rzeczywistych potrzeb klientów,
  • podwyższenie jakości świadczeń,
  • podniesienie kompetencji pracowników,
  • dostosowanie do europejskich standardów usług hotelarskich,
  • podwyższenie konkurencyjności w branży hotelarskiej.

Znamy branżę hotelarską i turystyczną. Jesteśmy ekspertami w obszarach: turystyki i hotelarstwa, badań marketingowych, szkoleń i projektowania usług.

Ta wiedza pozwala nam nie tylko zdiagnozować jaka jest aktualna sytuacja hotelu, ale i odpowiedzieć na pytanie: Co można z tym zrobić?

Na podstawie wyników badań uspójnimy strategię i udoskonalimy usługi, dopasowując je do realnych potrzeb klientów i podwyższając konkurencyjność Państwa firmy w branży hotelarskiej.

Zobacz prezentację: Czym jest Guest Experience?

 

Skontaktuj się z nami i zamów rozmowę:

Imię i nazwisko / Nazwa firmy (wymagane)

Adres email (wymagane)

Temat

Treść wiadomości

STRONA GŁÓWNA      O NAS

Share
Scroll Up

Korzystamy z informacji zapisanych za pomocą plików cookies. Ustawienia plików cookies można zmienić w przeglądarce internetowej. Więcej

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close