Szkolenie GE

O POTRZEBACH GOŚCI – JAK KORZYSTAĆ Z GUEST EXPERIENCE?

2-DNIOWE  SZKOLENIE DLA HOTELARZY

Wifi i wygodne łóżko to za mało. Jeśli chcesz, żeby klienci wracali do Twojego hotelu i polecali go innym, skorzystaj ze szkolenia GUEST EXPERIENCE i dowiedz się jak zadbać o zadowolenie gości.

Wyprzedź konkurencję i już teraz zacznij przygotowania do następnego sezonu!

Dowiesz się jak:

  • efektywnie badać lojalność, satysfakcję i wizerunek hotelu wśród klientów hotelu oraz konkurencji
  • zbadać otoczenie konkurencyjne (analiza cenowa, analiza jakości usług i potencjału otoczenia)
  • “wejść w buty” gościa i odkryć jego prawdziwe potrzeby
  • stosować wybrane narzędzia design thinking (myślenia projektowego) oraz service design (projektowania usług)
  • zbierać informacje poprzez obserwacje oraz wywiady
  • porządkować i syntezować zebrane informacje
  • właściwie definiować potrzeby gości
  • uniknąć najczęstszych błędów popełnianych przez hotele

Nauczysz się samodzielnie badać i właściwie definiować potrzeby gości.  Poznasz podstawy Guest Experience i nauczysz się jak je wdrożyć w swoim hotelu.

 Co zyskasz?

  • możliwość zmiany perspektywy i spojrzenia na swój hotel oczami gościa 
  • poznasz metody i narzędzia badań różnych obszarów działalności hotelu
  • usystematyzujesz i uzupełnisz wiedzę o dostępnych sposobach badania klientów i otoczenia
  • doświadczysz jak w praktyce korzystać z wybranych narzędzi design thinking i service design (poznasz GE na przykładzie hotelu, w którym będziesz nocować)
  • zaplanujesz najbliższe działania związane z wdrożeniem nowej wiedzy i narzędzi
  • wsparcie poszkoleniowe w formie konsultacji online (60 min.)

Dla kogo jest szkolenie?

  • osób zajmujących się budowaniem relacji z gośćmi
  • menadżerów i właścicieli hoteli
  • specjalistów ds. marketingu, sprzedaży i obsługi
  • wszystkich, którzy chcą nauczyć się stosować narzędzia badań ilościowych, design thinking (myślenie projektowe) i service design (projektowanie usług), żeby odkrywać prawdziwe potrzeby gości

Kiedy odbędzie się szkolenie?

  • 7-8 października 2017 (nocleg i szkolenie w hotelu w centrum Polski)

Jaka jest inwestycja?

  • 1690 zł netto (+ 23% VAT) przy wpłacie do końca sierpnia lub:
  • 1990 zł netto (+23% VAT) przy wpłacie od 1 września

Co zawiera cena?

  • 2-dniowe szkolenie z dwójką trenerów
  • materiały szkoleniowe
  • wsparcie poszkoleniowe w formie konsultacji online (60 min.)
  • pobyt w hotelu 3* w centrum Polski, w tym:
    – nocleg w pokoju 2-osobowym (dopłata do pokoju 1-osobowego wynosi 50 zł brutto)
    – posiłki (obiad i kolacja 1-szego dnia oraz śniadanie i obiad 2-ego dnia)
    – serwis kawowy

* Dojazd na szkolenie uczestnicy organizują we własnym zakresie. 

* Zastrzegamy sobie możliwość anulacji szkolenia lub przesunięcia jego terminu z przyczyn niezależnych od organizatora.

Kto przeprowadzi szkolenie?

  • AGATA CZEKALSKA. Badacz rynku i właścicielka biura podróży.

ac300-255Od 10 lat jest związana z badaniami marketingowymi. Pomaga firrmom poznać potrzeby klientów, wspierając je w usprawnianiu produktów i usług.

Zrealizowała ponad 100 projeków badawczych i audytorskich, w tym badania satysfakcji i lojalności klientów, badania produktów i usług, analizy potrzeb konsumenckich i analiza kondycji marki. Projektuje i konsultuje strategie marketingowe i programy naprawcze dla firm.

Od 2012 roku prowadzi własną działalność, współpracując z hotelarzami i organizatorami turystyki. Obsłużyła ponad 500 klientów indywidualnych i wizytowała ponad 200 hoteli w Europie. Zna branżę turystyczną od strony teoretycznej i praktycznej. Poznała potrzeby i opinie gości, a dzięki nim słabe i mocne strony hoteli oraz powody braku lojalności klientów wobec hoteli. Uważa, że jednym z kluczowych błędów hotelarzy jest wiara w stałość rynku i brak umiejętności rewizji usług stworzonych dla klientów i ich aktualnych potrzeb.

Z wykształcenia archeolog, socjolog i organizator imprez turystycznych. Prywatnie uwielbia wyprawy rowerowe.

Wartości, które szczególnie ceni to uczciwość i szczerość. Wierzy, że cenią to również klienci.

  • EWA TOMCZAK. Trener biznesu, moderator design thinking i konsultant z pasją dla ludzi.

et300Pomaga firmom korzystać z pełnego potencjału przez wsparcie ich w planowaniu spójnych działań marketingowych, skutecznym wprowadzaniu usprawnień i zwiększaniu zaangażowania pracowników.

Posiada kilkuletnie doświadczanie w inicjowaniu, planowaniu i wdrażaniu zmian w organizacjach, w tym usprawnieniu struktury organizacyjnej, wprowadzaniu nowych produktów i kompleksowych działań marketingowych. Najbliższe są jej realia małych i średnich przedsiębiorstw, w tym firm rodzinnych. Prowadzi blog o wprowadzaniu usprawnień w organizacjach animatorzmian.pl/blog

Ciągły głód wiedzy pcha ją do dalszych poszukiwań nowych metod i perspektyw. Ukończyła Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu na wydziale Ekonomii, jest absolwentką Akademii Trenera Biznesu SET, certyfikowanym trenerem zmian i moderatorem design thinking.

Wartościami, które najbardziej ceni w życiu zawodowym, są: rozwój, relacje, wolność wyboru i uczciwość. Prywatnie kocha konie i salsę kubańską.

Jest przekonana, że nigdy nie jest za późno, jeśli tylko się chce.

ZAPISZ SIEBIE LUB SWOJEGO PRACOWNIKA:

Imię i nazwisko / Nazwa firmy (wymagane)

Adres email (wymagane)

Numer telefonu (wymagane)

Dane do faktury

Share
Scroll Up

Korzystamy z informacji zapisanych za pomocą plików cookies. Ustawienia plików cookies można zmienić w przeglądarce internetowej. Więcej

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close